Tuesday, August 15, 2017

CLEVER CANDY KUNYAH





CLEVER CANDY KUNYAH
60 BIJI

HARGA : RM40
POSTAGE : RM8 (SM) RM12 (SS)

Anda menghadapi masalah dengan anak macam ni?

Result exam teruk

Tak fokus dalam kelas & mudah lupa.

Susah bangun pagi

Kerap sakit & selalu sembelit

Berat badan kurang dan tak selera makan



Insya Allah CLEVER dapat membantu menyelesaikan masaalah ibubapa semua.



DARI POSITION 3 COROT JADI 10 TERATAS
🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
Setelah rutin mengamalkan Clever sejak Ogos 2016 nilai peperiksaan anak saya sangat memberangsangkan. Dari position 3 tercorot dah boleh masuk top 10 dengan rekod tiada markah dibawah C. InsyaAllah akan terus beri Clever kat anak saya. -Pn Aydil Johor Bahru

HAFALAN LEBIH LANCAR 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
Dulu susah sangat nak suruh pergi mengaji, sekarang Alhamdulillah dah lancar mengaji dan hafalan pun bertambah banyak. Anak cakap macam dah jadi lebih genius pula bab hafalan ni, hehe. -Pn Lynn Tawau

SENANG BANGUN PAGI 🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽🔽
Dah 4 botol bagi Clever + amalan disiplin tidur kat anak, bangun solat Subuh memang senang sangat, cikgu pun cakap dah xde mengantuk kat kelas lagi, belajar jadi lebih semangat dan fokus -Pn Wan Kota Bharu

=================================

Alhamdulillah banyak feedback yang kami terima, kami pun ikut gembira dengan perkembangan semua kanak-kanak yang telah mencuba Clever.

✔HALAL produk muslim
✔Kelulusan KKM
✔Ribuan botol terjual dalam masa singkat 
✔Buatan Malaysia
✔Dibuat di KILANG MODEN bukan produk belakang rumah

➡CLEVER diformulasi khusus dengan melalui beberapa ujian yang menggunakan teknologi terkini dengan piawaian ANTARABANGSA GMP & MESTI

➡HALAL: bahan-bahan digunakan semestinya diiktiraf HALAL oleh JAKIM dan KILANG juga mendapat pengiktirafan HALAL JAKIM

➡Diamalkan dan diyakini oleh Johan Qari Junior 2016 AHMAD NAUFAL dan penyanyi cilik Ceria Popstar DALILI AMERDA sebagai pelengkap gizi harian mereka.

CLEVER dengan kandungan bahan-bahan semulajadi diformulasi khas untuk melindungi anak dari dalam. Pengambilan CLEVER secara rutin dan teratur memang menampakkan hasil yang positif, diantaranya:

✔ Tidur malam anak menjadi lebih lena dan berkualiti Susu Kambing sebagai bahan utama CLEVER mengandungi ZINC, kajian membuktikan bahwa kanak-kanak yang kekurangan ZINC akan mengalami kesulitan tidur, sehingga mengakibatkan susah untuk bangun pagi dan menjadikan mereka tidak cergas.

✔ Sistem penghadaman lebih lancar, tiada lagi sembelit FIBRE dari buah dan sayuran yang terkandung di dalam CLEVER berfungsi untuk membantu penghadaman kanak-kanak, terutama bagi kanak-kanak yang memilih makan dan tidak suka makan sayur dan buah.

✔ Tumbesaran optimum YOGURT dalam CLEVER adalah merupakan produk tenusu dengan kandungan PROBIOTIK dan KALSIUM yang berfungsi untuk meningkatkan selera makan untuk tumbesaran optimum.

✔ Anak menjadi lebih fokus dan mudah faham Campuran buah BERRY dan GINGKO BILOBA dalam CLEVER berfungsi untuk membantu meningkatkan daya tumpu dan mengoptimumkan fungsi minda.

✔ Stamina anak meningkat VITAMIN B membantu tubuh untuk mengubah makanan yang dimakan menjadi glukos, yang memberikan tenaga pada tubuh.

Berikan CLEVER untuk anak anda hari ini, dan sama-sama kita lihat perubahan positif mereka.

Kenapa CLEVER???
Kerana setiap kanak-kanak berhak mendapatkan gizi seimbang untuk menjadi lebih cerdas dan kreatif.

Dapatkan CLEVER CANDY - SUNNAH SUPLEMENT & MULTIVITAMIN hari ini.





No comments:

Post a Comment